Thursday, January 12, 2012

Presentation

Sueños de Viaje (Dreams of Travel) is a blog where I will write about places I have visited or places I dream to go to. I will be giving you or few info and tips, for more information, questions or just to tell me about your experiences, do not hesitate to leave a comment or contact me by e-mail suenosdeviaje@gmail.com or twitter @suenosdeviaje :)
I am a 23 year old French/British girl graduated in Foreign Languages and Touristic Production and Sales. I love traveling and photography. I owe only the photos with @SuenosdeViaje.

Sueños de Viaje (Rêves de Voyage) est un blog dans lequel j’écrirai sur les endroits que j’ai eu la chance de visiter ou ceux que je rêve de visiter. Je vous donnerai quelques infos et conseils, pour plus d’informations, questions ou pour me raconter votre expérience personnelle, n’hésitez pas à me laisser un commentaire, ou me contacter par e-mail suenosdeviaje@gmail.com ou twitter @suenosdeviaje :)
Je suis une jeune française/britannique de 23 ans diplômée en Langues Etrangères Appliquées et en Vente et Production Touristiques. Je suis passionnée par les voyages et la photographie. Je ne possède que les photos @SuenosdeViaje.

Sueños de Viaje es un blog en el cual escribiré sobre los lugares que he visitado y los que sueño con visitar. Os voy a dar unas informaciones y consejos, por más información, preguntas o para hablarme de vuestras experiencias, no dudéis en dejarme un comentario, o mandarme un e-mail a suenosdeviaje@gmail.com o contactarme en Twitter @SuenosdeViaje :)
Soy una chica de 23 años, francesa y británica, por eso me disculpo si encontráis fallos de lengua española. Soy amante de los viajes y la fotografía. Sólo las fotos con @SuenosdeViaje son mías.





2 comments: